Piątkowy relaks – 15 sposobów na przyciągnięcie pozytywnych myśli w ciąży

Kocham moją pracę. Naprawdę lubię, gdy ludzie przychodzą do mojego gabinetu. Ich obecność, historie, ich podróż – to wszystko napawa mnie podziwem dla ludzkich umiejętności, siły i wytrwałości.

Tak się złożyło, że ostatnio sporo pracowałam z osobami, które nie były w stanie docenić tego, co już mają. Chciały się poczuć lepiej we własnym życiu. Być bardziej zadowolone z siebie. Doceniać się.

W efekcie sporo pracowaliśmy nad tym, w jaki sposób można przyciągnąć do życia więcej pozytywnych myśli i aktywnego, zaangażowanego nastawienia.  Poniżej znajdziesz listę 15 sposób na przyciągnięcie tego w swoim życiu… Przy okazji zaznaczę, że każda z tych osób uważała, że to niezwykle ciężka praca angażowanie się w wykonywanie zadań z tej listy J na szczęście, dzięki determinacji i odpowiednim technikom terapeutycznym potrafimy pracować z negatywnym nastawieniem i ograniczającymi nas, niezdrowymi myślami.

15 SPOSOBÓW NA PRZYCIĄGNIĘCIE POZYTYWNYCH MYŚLI

  1. Daj sobie powód do radości – włącz komedię, idź na spacer, pogadaj z kumplem, zrób dokładnie to, co czujesz, że sprawi Ci radość
  2. Licz swoje błogosławieństwa – codziennie !
  3. Pozwól sobie na dogłębne odczucie wdzięczności, obcuj z tą emocją, napełniaj się nią.
  4. Obcuj z naturą – dotykaj jej, czuj ją na swoim ciele i odbieraj ją swoimi zmysłami
  5. Zamiast skupiać się na celu ciesz się z podróży
  6. Otaczaj się pozytywnie nastawionymi do życia ludźmi
  7. Codziennie śmiej się przez 5 minut
  8. Myśl o sobie dobrze – po prostu – nie oceniaj, nie analizuj, daj sobie prawo do bycia dokładnie taką, jaką jesteś
  9. Oczekuj mniej
  10. Pomóż komuś innemu
  11. Uśmiechaj się do siebie w lustrze
  12. Medytuj
  13. Naucz się sposobu zwanego oddychaniem brzusznym bądź przeponowym – oddychaj głęboko co rano i co wieczór
  14. Daj sobie prawo do przyjemności
  15. Szukaj swojej pasji, a gdy ją znajdziesz, aktywnie się w nią angażuj

Zapisz

Related posts