Piątkowy relaks dla kobiet w ciąży (i młodych mam)

Piątkowy relaks dla kobiet w ciąży (i młodych mam)

Życie płynie swoim rytmem i choćbyś starała się nie wiem jak bardzo nie jesteś w stanie uniknąć trudnych dni, przykrych wydarzeń czy problematycznych sytuacji. Taka jest kolej losu, że raz świetujemy sukcesy a innym razem uczymy się na błędach 😉

Dzisiaj w serii piątkowy relaks proponuję Ci siedem zdań motywatorów, które warto sobie powtarzać w tych trudniejszych chwilach.

  1. Moja radość zależy ode mnie, nie od sytuacji, które mnie spotykają. Niezależnie od okoliczności mam prawo do zachowania wewnętrznego spokoju.
  2. Mam prawo do łez i smutku, ale wiem, że są one jedynie etapem w moim życiu. Łzy i smutek pomagają mi oczyścić serce oraz wspomnienia. Gdy przyjdzie właściwy czas poczuję relaks, odprężenie i spokój.
  3. Ufam sobie i swojej intuicji. Wiem, że po każdym cięższym okresie przychodzi czas radości i rozkwitu. Daję sobie prawo do patrzenia z nadzieją w przyszłość.
  4. Mam w sobie zasoby by przywrócić radość i spokój do mojego życia. Potrafię dokonać zmian.
  5. Rozumiem, że mój lęk jest bezpośrednio związany z tym jakie wyobrażenia o przyszłości tworzy moja wyobraźnia. Rozumiem, że wszystkie wizje przyszłości są niepewne, nieprawdziwe. Jedynie fakty są rzeczywiste. Wybieram myślenie o prawdziwe a nie o domysłach.
  6. Mogę poprosić o pomoc. Wierzę w to, że ludzie są dobrzy i wyciągną do mnie pomocną dłoń. Proszenie o pomoc jest objawem wewnętrznej siły i świadomości swoich potrzeb.
  7. Wybieram odczuwanie spokoju. Chcę być wewnętrznie spokojna. Wiem, że stan relaksu i odprężenia jest dobry dla mojego zdrowia. Wiem, że w tym stanie tworzę więcej dobrych, spokojnych i zdrowych myśli.

Te zdania możesz sobie przepisać lub wydrukować (lepiej nie polegać w sytuacjach stresujących na własnej pamięci, bo może być zawodna). Możesz z nich korzystać w chwilach kryzysowych, ale również prewencyjnie – by budować własne, wewnętrzne poczucie spójności i spokoju.

ĆWICZENIE RELAKSACYJNE NA DZIŚ

Inspirując się powyższym zdaniami napisz na kartce kilka myśli, które Cię uspokajają. Nie muszą to być piękne sformułowania czy poprawne gramatycznie zdania. Ważne, aby wywoływały w Tobie poczucie ulgi bądź relaksu.

A teraz możesz mnie śledzić także na Bloglovin’
Follow with Bloglovin
Zapisz

Zapisz

Related posts

Visit Us On FacebookVisit Us On PinterestVisit Us On YoutubeVisit Us On Instagram